רעיונות לסוגי מזון למסיבת רווקות

אז אחת החברות הטובות שלכן עומדת להתחתן, והגיע הזמן שתתכננו לה את האירוע המהנה ביותר והחשוב ביותר בכל התהליך – ואנחנו מדברים על מסיבת הרווקות, כמובן. אחד החלקים החשובים ביותר במסיבת הרווקות הוא האוכל, וריכזנו עבורכם כאן כמה רעיונות לסוגי מזון שונים למסיבת הרווקות שאתן מתכננות – ותתפלאו, אבל לא כל הרעיונות הן סוכריות גומי בצורות גסות.

 

מזון למסיבת רווקות צריך להתאים לכלה ולחברות

לפני כל דבר אחר, כשאתן מתכננות מסיבת רווקות אתן צריכות לתכנן בצורה הנכונה ביותר את האוכל בהתאם להעדפות גם של הכלה וגם של החברות. כמובן שצריך גם לחשוב על כמות המוזמנות ולתכנן בהתאם לכך – אבל קודם כל צריך להבין מה אתן אוהבות ומה יתאים לאופי האירוע. רק אחרי שתענו על השאלה הזאת תוכלו לבחור בסוג המזון המתאים ביותר עבורכן, ועכשיו אפשר לתת קצת רעיונות שגרתיים יותר ופחות.

 

אוהבות בשר? למה לא ללכת "על האש"?

למרות שמדובר בסטריאוטיפ גברי, אנחנו אומרים שאין הרבה דברים מתאימים יותר ומהנים יותר למסיבת רווקות מחגיגה של "על האש". אם הכלה וחברותיה אוהבות בשר ואוהבות להכין בשר, למה לא להביא גריל גז פשוט וקל לתפעול ולעשות קצת בשר על האש? ארוחות מהסוג הזה הן גם מהנות מאוד, וגם נותנות למסיבת הרווקות גוון פחות קלישאתי ומובן מאליו.

 

תמיד כדאי להשקיע גם במתוקים

בצד היותר מובן מאליו של הדברים, נגיד שחשוב מאוד להשקיע במתוקים עבור מסיבת הרווקות. בסופו של דבר, מתוקים הם המזון המזוהה ביותר עם מסיבות רווקות, ויש לכך סיבה טובה. אנחנו ממליצים על השקעה בדברים מובנים מאליהם כמו גומי או שוקולד, עוגה מרכזית (שאפשר גם לשלב בה צורות גסות כאוות נפשכן), וגם השקעה בדברים קצת פחות מובנים מאליהם אבל הרבה יותר מהנים לאכילה – פירות מכוסים שוקולד, למשל.

 

אוכל שאפשר להרכיב לבד תמיד מתאים יותר לאירוע גדול

לא מדובר פה בסוג מסוים אחד של אוכל, אלא ברעיון קולינרי שמתאים במיוחד למסיבות המוניות שבהן כל אחת יכולה לאכול כמה שתרצה – אנחנו בעד אוכל שאפשר להרכיב לבד. טורטיות עם מילויים שונים הן דוגמה טובה, וכך גם גבינות או נקניקים עם באגטים – כל אחת תוכל להרכיב לעצמה את המנה שלה, ולאכול כמה שתרצה ומה שתרצה. שולחן גדול עם מגוון רחב של מילויים, סלטים, פחמימות וחלבונים עם קצת לחמים מסוגים שונים הוא גם הרבה יותר קל להכנה, וגם הרבה יותר מתחשב בסועדת.

 

תשקיעו בחברה שלכן ותשקיעו במסיבה שלכן

אוכל הוא חלק חשוב מאוד מכל מסיבה, ובמסיבת רווקות הדבר נכון לא פחות מאשר בחתונה עצמה – דווקא אירוע ארוך יותר ואינטימי יותר של החברות הכי קרובות הוא אירוע שבו צריך להשקיע באוכל ברמה גבוהה יותר. ריכזנו עבורכן כאן כמה רעיונות שחשוב להכין.

אולי תאהבו גם את:

מסיבת רווקות
רעיונות למסיבת רווקות

הגיע השלב הזה בחייך שאת מקבלת הודעות אירוסין מחברות שלך, רק שאחת מהן מרגשת במיוחד כי זה החברה הקרובה שלך! ההתרגשות הרבה מובילה אותך להחלטה

קרא עוד »
מסיבת רווקות בים
איך לעשות מסיבת רווקות בים?

לאורך כל השנה, ובפרט בחודשי הקיץ, אחד מהלוקיישנים המוצלחים ביותר לאירוע מסיבת רווקות הוא בחוף הים. זהו הרגע שלכן, החברות הקרובות, להפיק לכלה אירוע של

קרא עוד »