לופט למסיבת רווקות – למה זה נהיה כל כך פופולרי?

החלטתן לערוך מסיבת רווקות לפני החתונה ברגע האחרון או שאתן לא יודעות מהו המקום המתאים שבו אתן רוצות לחגוג? הלופט יכול להיות הפתרון הטוב ביותר עבורכן. המאמר יפרט מדוע הלופט כל כך פופולרי למסיבת רווקות.

 

מדוע הלופט פופולרי למסיבת רווקות?

ראשית, הלופט הוא מקום פרטי בו ניתן לחגוג איך שרוצים ומתי שרוצים בלי קשר למספר האורחות ולדרך בה תחגגו את המסיבה. שנית, לעיתים נזכרים שרוצים לעשות מסיבת רווקות ואין זמן לשריין מקום אחר. שלישית, מדובר על דרך מקורית ופופולרית כדי להתחיל ברגוע ולעבור למסיבה אנרגטית שהחברות לא ישכחו לאורך זמן.

למשל, אפשר להזמין את החברות מהבוקר לבריכה הממוקמת בחצר הלופט, לנוח ולהשתזף על מיטות השיזוף ופינות הישיבה המוצלות, להשתמש בשירותי הספא של המקום כגון ג'קוזי מהודר, להתקלח בחדר האמבטיה היוקרתי ולהתארגן בחדר השינה לחלק האנרגטי של המסיבה.

בערב התפאורה משתנה עם תאורה מתאימה וקישוט המקום, הבר מתחיל להעלות את קצב צריכת האלכוהול, מערכת ההגברה של המקום מתחילה לעבוד בעוצמה והבנות יכולות להשתולל, לרקוד ולהרעיש. גם אם החברות שותות קצת יותר מדי תוכלו ללון בלופט ולעזוב אותו למחרת.

 

איך בוחרים לופט למסיבת רווקות?

באתר villaonline.co.il ניתן למצוא מגוון רחב של לופטים למסיבת רווקות המותאם לצרכים שלכן. בתוך המבחר הגדול תוכלו לבחור במיקום אורבני או כפרי, עם או בלי בריכה ובמחירים משתלמים.

ישנם מקומות המציעים מערכת קריוקי מאובזרת עם מקרן ומסך, שולחנות משחק כמו סנוקר או פוקר, בר אטרקטיבי, חצר מרווחת עם צל ומקומות שיזוף, פינות ברביקיו, מטבח מאובזר ושירותים נוספים הכוללים קייטרינג או אטרקציות אחרות בתשלום נוסף.

הלופטים מדורגים על פי חוות דעת והמלצות שאותן ניתן לקרוא באתר, מלווים במפרט מדויק, מחיר, תמונות, מספרי טלפונים של בעלי הלופטים, זמינות והכל תחת קורת גג אחת. אין צורך לשוטט באינטרנט או לברר אופציות נוספות. הכול מוגש בצורה מקיפה ומפורטת. כל שעליכן לעשות הוא לבחור את המיקום המושלם והגודל של הלופט המתאים לכן בתקציב הרצוי.

 

אלו אטרקציות תוכלו להזמין למסיבת רווקות בלופט?

אם הבריכה והפסיליטיז האחרים אותם מציע הלופט לא מספיקים לכן תוכלו להזמין אטרקציות נוספות ולוהטות שישדרגו לכן את מסיבת הרווקות. בנות רבות מזמינות סדנאות מקוריות או הרצאות. למשל, סדנת בישול, סדנת שזירת פרחים, אימון ספורטיבי, אביזרים לבריכה, מתנפחים, עמדת סלפי עם תאורה ואפקטים, קוראת בקלפים ועוד.

כדי למקסם את האירוע ניתן להזמין שף פרטי שיבשל לכן ויגלה את סודותיו, סדנת אלכוהול מהנה או מגשי אירוח שיקלו עליכן את מלאכת הכנת הכיבוד. מומלץ לתכנן את האירוע עד הפרטים הקטנים ולהכין לחברות שלכן מזכרות שאותן יקבלו בסוף האירוע. ככל שתבחרו בלופט המתאים ותתכננו את האירוע, כך ההפקה שלו תהיה מוצלחת יותר.

פרחים

אולי תאהבו גם את:

מסיבת רווקות
רעיונות למסיבת רווקות

הגיע השלב הזה בחייך שאת מקבלת הודעות אירוסין מחברות שלך, רק שאחת מהן מרגשת במיוחד כי זה החברה הקרובה שלך! ההתרגשות הרבה מובילה אותך להחלטה

קרא עוד »
מסיבת רווקות בים
איך לעשות מסיבת רווקות בים?

לאורך כל השנה, ובפרט בחודשי הקיץ, אחד מהלוקיישנים המוצלחים ביותר לאירוע מסיבת רווקות הוא בחוף הים. זהו הרגע שלכן, החברות הקרובות, להפיק לכלה אירוע של

קרא עוד »