רעיונות למסיבת רווקות

הגיע השלב הזה בחייך שאת מקבלת הודעות אירוסין מחברות שלך, רק שאחת מהן מרגשת במיוחד כי זה החברה הקרובה שלך! ההתרגשות הרבה מובילה אותך להחלטה לאגור כוחות ולקחת יוזמה בארגון של מסיבת הרווקות לחברה הכי טובה שלך. מבין כל הרעיונות והטרנדים הקיימים, מאוד קשה לא ללכת לאיבוד בהתחשב בכך שכל כלה אוהבת דברים אחרים. לכן, ארגנו עברוך מספר רעיונות שיסייעו לך להתאים את מסיבת הרווקות עבור הכלה המיועדת!

 

עבור הכלות שאוהבות אוכל

אחד הדברים שצוברים הצלחה רבה בשנים האחרונות בזירת מסיבות הרווקות זה ארוחות שפים פרטיים. יש שפים רבים שבונים התפריטים מראש עם מנות הדגל שלהם, אך יש גם כאלה שיותר גמישים ורוצים להבין מה הכלה והאורחות הכי אוהבות. אופציה נוספת בתחום האוכל היא סדנת אוכל. יחד עם השף, מבשלות כל אורחות יחד, ולבסוף כמובן טועמות ואוכלות מהאוכל שהן הכינו.

 

עבור הכלות שאוהבות לשתות

אם אוכל פחות מדבר אליכן, רעיון לא פחות טוב הוא סדנת קוקטיילים איכותית. מסיבות רווקות לא אותו הדבר ללא המשקאות החריפים, ובמיוחד שאתן אלה שמכינות אותם. בסדנאות כאלה מלמדים אתכן כיצד רוקחים קוקטיילים איכותיים עם פירות וירקות, ומתאימים לכל אחת משקה באופן אישי.

 

עבור כלות שאוהבות להתפנק

לא לכולן מתאים מסיבת רווקות מלאה באלכוהול ובריקודים, וישנן כאלה שמעדיפות להירגע בערב ספא ומסאג' איכותי. ניתן להזמין חברה שמתמחה בטיפולי יופי ומסאג'ים לווילה שבה מתקיימת מסיבת הרווקות, או שניתן לסגור מתחם ספא שלם במיוחד עבורכן.

 

עבור הכלות היצירתיות

לכלות וחברות שנמצאות יותר על הצד היצירתי, ניתן לתכנן מסיבת רווקות שכולה סביב סדנאות יצירה שונות. למשל, סדנת נגרות, שבה כל אחת מהאורחות יכולה לבחור מה היא רוצה להכין, וכמובן לחזור הביתה עם מה שהיא הכינה.

 

עבור הכלות שאוהבות לצחוק

עם כל האלכוהול במסיבת הרווקות, יש לא מעט רגעי צחוק. אך בכל זאת, אם תרצו לקחת את זה צעד קדימה, ניתן להזמין סדנאות שתגרום לכן לצחוק ותבטיח שכל אחת ואחת לא תפסיק לצחוק, עד שעצמות הלחיים כאובות. למשל, סדנת משחק אימפרוביזציה היא מעין מופע אלתור של מקרים מצחיקים שקרו לכל אחת מהאורחות עם הכלה המיועדת.

 

עבור כלות האקסטרים

אם החבורה שלכן אוהבת ללכת לאקסטרים, הרעיונות הבאים במיוחד בשבילכן! אתן יכולות לארגן יום שבו תלכו ללונה פארק עם מתקנים אקסטרים, ריקוד על עמוד, סקי מים, שיעור גלישה, צניחה חופשית, מירוץ מכוניות, טרקטורונים, או כדור פורח. כמובן שבהתאם לבנות, ניתן לבחור מספר פעילויות או פעילות אחת שתעלה את האנרגיות של החגיגות.

 

לסיכום, גם אם הכלה שלכן מעדיפה רוגע ושלווה, חגיגות ושתייה, יצירתית או כל דבר אחר, ישנן מלא פעילויות מתאימות שיוסיפו המון למסיבת הרווקות ויגרמו לכך שהמסיבה תהיה בלתי נשכחת – גם עבור הכלה, אך גם עבור החוגגות איתה.

אולי תאהבו גם את:

מסיבת רווקות בים
איך לעשות מסיבת רווקות בים?

לאורך כל השנה, ובפרט בחודשי הקיץ, אחד מהלוקיישנים המוצלחים ביותר לאירוע מסיבת רווקות הוא בחוף הים. זהו הרגע שלכן, החברות הקרובות, להפיק לכלה אירוע של

קרא עוד »