איך לעשות מסיבת רווקות בים?

לאורך כל השנה, ובפרט בחודשי הקיץ, אחד מהלוקיישנים המוצלחים ביותר לאירוע מסיבת רווקות הוא בחוף הים. זהו הרגע שלכן, החברות הקרובות, להפיק לכלה אירוע של פעם בחיים, ולכן כדי שלא תפספסו אף פרט, לפניכם המדריך המלא לתכנון האירוע הגדול.

 

מסיבת רווקות בים – בחירת לוקיישן

לאחר שהחלטתן שמסיבת הרווקות תהיה על חוף הים, עליכן להחליט קודם כל באיזה חוף אתן מתכננות להפיק את האירוע. במדינה הקטנה שלנו יש אינספור חופים המאפשרים לחגוג בהן מסיבת רווקות כמו חוף דור, חוף פלמחים ועוד רבים. לכן, מאוד חשוב לקבוע יום לסיור קצר בין חופים, על מנת להבין לאן הכי נוח לכולן להגיע, או כדי להכיר חופים מרוחקים יותר במידה והתקציב מאפשר לכן לארגן הסעה שתסיע את כולן ללוקיישן הנבחר.

חשוב לשים לב שישנם חופים המאפשרים הפקת מסיבות ללא צורך באישור, אך יש גם כאלה שמצריכים אישורים מיוחדים והתראה מוקדמת. כל מקרה, חשוב לבדוק שהחוף לא מוכרז, מכיוון שבחופים מוכרזים אין היתר להפעלת מוזיקה, דבר שלא ניתן לוותר עליו במסיבת רווקות!

 

הזמנת ציוד הנדרש

סוגיית הזמנת הציוד תלויה בשני דברים מרכזיים. הראשונה, חשוב להבין כמה נשים תהיינה במסיבה, ודבר שני צריך להחליט על אורך המסיבה. אם התכנון הוא מסיבת רווקות עד השעות הקטנות של הלילה או עד היום שלמחרת, חשוב להזמין את הציוד הנדרש לשינה על החוף.

כמובן, שכדי לא לשכוח אף פרט חשוב להפקה מוצלחת, תמיד ניתן להשתמש בשירות של חברת השכרת ציוד שתדאג לכל הדברים מא' ועד ת'. אבל במידה ואתם בוחרים להפיק את האירוע בכוחות עצמכן, הנה רשימת ציוד מסודרת של דברים העיקריים להפקה:

  • אוהל מבד "דריל"
  • מזרונים ושמיכות (במידה ואתן ישנות על החוף)
  • מחלצת שתאפשר ישיבה נוחה על החול
  • פינות ישיבה – מזרנים, פופים, כריות
  • תאורה ללילה
  • שולחן גדול, ומספר שולחנות נמוכים
  • מערכת הגברה או רמקול שיהיה ניתן לחבר לטלפון נייד
  • גנרטור לחשמל
  • שקיות ופח אשפה
  • כלי הגשה – צלחות, כוסות, סכו"ם, מפות, ומפיות

 

כמובן שזוהי רשימה חלקית, ואחד הדברים החשובים למסיבות רווקות בכללי זה מוצרי עיצוב האווירה של המסיבה. זה כולל אביזרים כמו שלטים, סרטים, הינומה לכלה, קעקועים חד פעמיים, בלונים, קישוטים, ואביזרים נוספים.

 

אוכל ושתיה

לבסוף, שנדרש לדאוג כמובן לאוכל ולשתייה. אם התקציב שלכן לא גבוה, ניתן לחלק את בישול האוכל וקניית השתייה בין המוזמנות כך שכל אחת תורמת את חלקה לאירוע, ולא הכל נופל על המארגנת. חשוב ביותר להביא מאכלים שכיף לאכול גם כשהם קרים ויושבים בצד מספר שעות.

לסיכום, לעומת לוקיישנים שונים, הפקת מסיבת רווקות בחוף הים דורש התארגנות מראש בעיקר מבחינת הציוד. תכנון פדנטי של האירוע יהפוך את האירוע למוצלח, כיפי ובלתי נשכח גם עבור הכלה, אך גם עבור החברות המוזמנות.

אולי תאהבו גם את:

מסיבת רווקות
רעיונות למסיבת רווקות

הגיע השלב הזה בחייך שאת מקבלת הודעות אירוסין מחברות שלך, רק שאחת מהן מרגשת במיוחד כי זה החברה הקרובה שלך! ההתרגשות הרבה מובילה אותך להחלטה

קרא עוד »