המתנות הטובות ביותר למסיבת רווקות

מסיבות הרווקות נהיו חלק משמעותי ובלתי נפרד בשורת האירועים בדרך לחתונה, ביניהם החינה והמקווה. כמובן שבמסגרת הארגונים והתכנונים לאירוע החתונה נמצאות לצד הכלה נשים רבות שתומכות, עוזרות, ומייעצות לה, אך תפקידן החשוב ביותר בכל התהליך הוא לדאוג למסיבת רווקות שהכלה לא תשכח לעולם.

לכן, אין ספק שחוץ מהכלה, גם להן מגיע להתפנק ולצאת בידיים מלאות. כאן תוכלו למצוא את כל המתנות הטובות למסיבת הרווקות, בין אם זה מתנה לכלה, או לחברות הטובות שחוגגות איתה.

 

מתנות ממותגות

מתנות ממותגות עם שמות פרטיים יכולות להיות סוגים שונים של מוצרים כמו כובעים, חולצות, תיקים, כפכפים, חלוקים, בקבוקים ואפילו כוסות יין ממותגות שמסודרות לארוחות במהלך המסיבה. מתנות אלה כמובן מוסיפות טאצ' אישי ומרגש, אך גם צבע ואישיות למסיבה עצמה.

 

מארזי טיפוח

בין אם לוקיישן מסיבת הרווקות היא בוילה סביב בריכה וג"קוזי, ובין אם מהות המסיבה היא "קפיצה" בין מועדון למועדון, הכי כיף ומשמח זה לחזור לחדר ולגלות ערכת טיפוח הכוללת חלוק, בושם, סבונים, קרמים, ומוצרי קוסמטיקה ורחצה. ניתן אפילו לקחת את המארזים צעד אחד קדימה ולהוסיף תיק איפור קומפקטי, ולהתאים את התכולה שלו לפי טעמה האישי של הכלה וכל אחת מחברותיה.

 

תמונות משותפות

בדרך כלל, הבנות שחוגגות עם הכלה במסיבת רווקות הן החברות הקרובות והטובות ביותר של הכלה מתקופות וממקומות שונים. ניתן להדפיס עבור כל אורחת תמונה, להדביקה על בלוק, או אפילו לבנות קולאג' או אוסף של תמונות מזיכרונות עבר במסגרת מיוחדת. התמונה היא כמובן אישית, ומזכירה הן לכלה והן לחוגגות כיצד הן הכירו ואת הדברים שעברו יחדיו.

אופציה נוספת לזיכרון אישי לכל אורחת היא פיתוח של תמונות ממצלמת פולרואיד. ניתן לרכוש או להשכיר מספר מצלמות כאלה עם כמה חבילות פילם על מנת לצלם אחת את השנייה במהלך המסיבה. לאחר פיתוח כל התמונות, ולקראת סוף המסיבה, יוכלו הבנות לבחור ולקחת את התמונות האהובות עליהן הביתה ולשמור כמזכרת.

 

תכשיטים

מתנה מיוחדת נוספת לאורחות ולכלה במסיבת רווקות יכולה להיות תכשיט אישי וייחודי. ניתן להזמין עמדה מיוחדת של צורף תכשיטים שכל אחת תזמין שרשרת או צמיד על פי בקשתה, אך גם ניתן לבצע הזמנה מראש.

רעיון נוסף הוא קנייה של חומרי גלם לצמידים, שרשראות, ועגילים, להכנה עצמאית עם חרוזים מיוחדים. כך, כל אחת יכולה להכין תכשיט לעצמה, או לחברה אחרת ולקבל זיכרון נוסף ממסיבת הרווקות.

דרך הרעיונות למתנות למסיבת רווקות, יכולה גם הכלה וגם החברות הקרובות ליהנות ולקבל מזכרת רגע לפני שהכלה עוזבת את חיי הרווקות לחיי הנישואין. המתנות האלו נועדו לשמח ולהוות סוג של אטרקציה במסיבה, אך גם לוודא שכל אחת מהחוגגות, כולל הכלה, חוזרת הביתה עם מזכרות מהאירוע המיוחד הזה.

אולי תאהבו גם את:

מסיבת רווקות
רעיונות למסיבת רווקות

הגיע השלב הזה בחייך שאת מקבלת הודעות אירוסין מחברות שלך, רק שאחת מהן מרגשת במיוחד כי זה החברה הקרובה שלך! ההתרגשות הרבה מובילה אותך להחלטה

קרא עוד »
מסיבת רווקות בים
איך לעשות מסיבת רווקות בים?

לאורך כל השנה, ובפרט בחודשי הקיץ, אחד מהלוקיישנים המוצלחים ביותר לאירוע מסיבת רווקות הוא בחוף הים. זהו הרגע שלכן, החברות הקרובות, להפיק לכלה אירוע של

קרא עוד »