איך לבחור צלם ליום הולדת

בין אם אתם מתכננים לחגוג יום הולדת לילדים שלכם, לציין יום הולדת עגול לבן משפחה קרוב, או אם אתם סתם אוהבים לחגוג את היום המיוחד שלכם באירוע מושקע וגרנדיוזי, הדרך האולטימטיבית להפוך את האירוע לבלתי נשכח הוא על ידי השכרת צלם מקצועי. תפקידו לדאוג שהמזמינים, האורחים, וחתן או כלת השמחה לא ישכחו את האירוע לעולם.

המדריך לפניכם יסייע בתהליך בחירת צלם מתאים לאירוע יום ההולדת ההולך וקרב וינחה אתכם בשאלות שיש לשאול – מה כדאי לקחת בחשבון, וממה מומלץ להימנע.

 

ניסיון וותק הצלם

אחד הפרמטרים החשובים שיש לקחת בחשבון בבחירת צלם לאירוע יום הולדת הוא הניסיון והוותק שהוא מציע. כפי שאנשים מעדיפים להסתפר אצל ספר בעל ניסיון, כך גם אנשים מחפשים צלמים בעל ותק רב ומוכח. ולכן, טרם פגישתכם עם הצלם המיועד, יש לחפש עליו מידע ברשתות, באינטרנט, או לדבר עם מכרים ששכרו את שירותיו על מנת לקבל המלצות או לחילופין דיס המלצות לגביו.

בנוסף, מומלץ לחפש או לבקש מהצלם תיק עבודות שבו ניתן לראות את אופי ואיכות הצילום. כמובן שלא כדאי להסתמך אך ורק על בסיס המלצות או תיק עבודות, אלא כדאי מאוד לקחת בחשבון פרמטרים נוספים.

 

מחיר

הפרמטר השני שכדאי לקחת בחשבון הוא המחיר. הצעת המחיר בנויה משתי מרכיבים מרכזיים. ראשית, יש להבין כי מחיר צילום האירוע מושפע בין היתר מגודלו. כמובן שככל שהאירוע גדול, מושקע, וכולל מספר אורחים ומוזמנים גדול יותר, כך מחיר השירות יגדל.

דבר שני, יש לקחת בחשבון איזה סוג של תוצר צילום תרצו לקבל בסוף האירוע. כלומר, אם תבחרו בתמונות סטילס ווידיאו בלבד, סביר להניח שתקבלו את הצעת המחיר האטרקטיבית ביותר, ואילו אם תבחרו בצילומי סטילס, מגנטים, ווידיאו, הדפסות, עיצוב אלבומים או עיצוב סרטון עם התמונות, המחיר יעלה בהתאם.

על מנת לוודא שאכן קיבלתם את הצעת המחיר הטובה ביותר, חשוב מאוד לקבל מספר הצעות מחיר מצלמים שונים ולהשוות ביניהם.

 

יחסיים בין אישיים

במסגרת תהליך החיפושים אחר צלם ליום ההולדת, חשוב מאוד להיפגש איתו ולבחון את החיבור שנוצר בין שני הצדדים. הסיבה לכך היא מכיוון שבעת מילוי תפקידו, הצלם הופך להיות חלק מרכזי באירוע ונדרש ממנו ליצור אינטראקציות עם האורחים והחוגגים. הוא צריך להיות סבלני כלפי האורחים, ובמיוחד לקחת בחשבון את העובדה שלא כולם מרגישים בנוח מול המצלמה באופן מידי.

בסופו של דבר, בחירת הצלם לאירוע יום הולדת הוא חלק חשוב מאוד בתכנון המסיבה מכיוון שהוא מהווה רכיב בלתי נפרד מההווי של האירוע. הצלם נדרש לדאוג שכל הנוכחים יקבלו חוויה ייחודית, חיובית, ושילכו הביתה עם מזכרות (בזיכרון אך גם מוחשיות) לעוד שנים רבות. לכן, יש לקחת בחשבון את כל הפרמטרים החשובים בעת ביצוע ההחלטה.

אולי תאהבו גם את:

ציור חתונה
ציור חתונה – ציור לאירוע מרגש

אחד הדברים המרגשים ביותר לזיכרונות הינם הציורים המיוחדים שמכינים לקראת החתונות, או לאחר החתונות כמזכרת. בשנים האחרונות, ישנם יותר ויותר רעיונות ייחודיים לציורים במיוחד לאירועי

קרא עוד »