ציור חתונה – ציור לאירוע מרגש

אחד הדברים המרגשים ביותר לזיכרונות הינם הציורים המיוחדים שמכינים לקראת החתונות, או לאחר החתונות כמזכרת. בשנים האחרונות, ישנם יותר ויותר רעיונות ייחודיים לציורים במיוחד לאירועי החתונות. כאן תוכלו למצוא מספר רעיונות לציור חתונה שישאיר אתכם, את האורחים, וכל מי שמעורב מרוגש ועם מזכרת מיוחדת.

 

ציור חתונה בהזמנה של המוזמנים לחתונה

בין הדברים הראשונים והחשובים שזוג צעיר נדרש לעשות במסגרת תכנון החתונה זה להוציא הזמנות לכל רשימות המוזמנים. אך זה לא כל כך פשוט כמו שזה נשמע. ההזמנה לחתונה היא בעצם "הטעימה הראשונה" ממנה ולכן מאוד חשוב לשקף בתוכה את אופי הזוג, ואת חזון האירוע. זוגות רבים מחליטים שההזמנה תהיה מושתתת על ציורים שהוכנו עבור האירוע שלהם.

למשל, רבים מחליטים לצרף דיוקן של עצמם בסגנון קריקטורי או דמויות מצוירות, אשר לא משאירות אף אחד אדיש. הציורים הללו יכולים לשלב את סיפור ההיכרות של הזוג, תחביבים של כל אחד מהם, יחד עם הדברים שהמאפיינים אותם כזוג. הוספת הציורים הייחודיים בהזמנת החתונה מעלה את רמת ההתרגשות של האורחים ושל הזוג לקראת האירוע, ובנוסף גם נותן להם בסיס למיתוג האירוע שלהם.

 

אטרקציית ציור בחתונה

אופציה נוספת ולא פחות מרגשת היא לשכור את שירותיהם של ציירים בסגנונות שונים לחתונה. האורחים יכולים לשבת ב"פוזה" זה אחר זה או יחד מול הציירים, ולבסוף הם יקבלו דיוקן של עצמם בתור מזכרת מרגשת, מקצועית ויפה מאירוע החתונה. אם גם הזוג הצעיר רוצה גם לצאת מהחתונה מזכרת מידית, הם יכולים להזמין ציור של עצמם (בדומה להזמנות) ולבקש להדפיסו על קנבס גדול יותר. באירוע החתונה, הם יעמידו את הציור ולידו ישימו טושים ועטים, על מנת שהאורחים יוכלו לצייר ולהוסיף כיתוב אישי, ובכך ליצור מזכרת מיוחדת עבור הזוג האהוב.

רעיון מקורי שלא ניתן למצוא הרבה, הוא ציור של האורחים על קוקטיילים או כוסות הקפה שלהם. הטכנולוגיות החדשות האלו מרהיבות והאורחים שלא מצפים לקבל ציור של פרצופם על השתייה שלהם יקבלו הפתעה ויתלהבו ממנה מאוד. לחתונות קטנות ומצומצמות, ניתן לקחת את זה צעד אחד קדימה ולשכור את שירותיהם של חברה המתמחה בציורים ייחודיים על פלייסמנטים.  כלומר, במקום ששמם של האורחים יהיו פרוסים על פתקים אחד ליד השני, האורחים ימצאו את פרצופם פרוש על התחתיות בשולחן.

 

מזכרת מהחתונה

לבסוף, לאחר החתונה, ואחרי שהזוג נרגע ומרוצה מהמתנות שקיבלו, הם יכולים להודות לחברים והמשפחה הקרובה ולשלוח להם באופן אישי מזכרת מוחשית מתמונה שלהם מהאירוע. כלומר, לאחר שהצלם שולח לזוג את התמונות סטילס מהחתונה, הזוג יבחר כמה תמונות נבחרות ויבקש מצייר לעשות אינטרפרטציה מיוחדת. מעבר לזה שזה מתנה מיוחדת ומפגינה את ההערכה שיש לזוג כלפי האורחים, המתנה הזאת מסייעת להם לזכור את אירוע החתונה כחוויה כיפית, מרגשת ובלתי נשכחת.

אולי תאהבו גם את: