אני רוצה להעלות לצפון לטיול של 10 ימים אבל אין לי אוהל טוב – מה לעשות?

מספר הפוסטים הרבים שעולים מידי יום בקבוצות פייסבוק שונות מוכיחות כי תקופת הקמפינג החלה. עצם ההגעה שלכם אל המדריך הנוכחי מוכיחה זאת. שכן, סביר להניח שמצאתם את עצמכם ללא אוהל זמין לטיול הבא שלכם בשטח.

יצאנו לבדוק איך תוכלו לעלות לצפון (או לרדת דרומה) עם אוהל איכותי ועמיד למרות שאין לכם כזה אחד בבית. הישארו אתנו ותגלו את ההליך שאתם צריכים ליישם שלב אחר שלב.

 

תכירו את הגורמים שליוו אותנו בכתיבת מדריך זה

המדריך הנוכחי נכתב לאחר שפנינו אל מטיילים מביני עניין. כאלו שיוצאים מידי תקופה לטיול ממושך ברחבי הארץ. מדובר באנשים שמגדירים את עצמם "נוודים". הם מתגוררים בדירות קטנות בערים גדולות כמו ירושלים , חיפה ותל אביב ואחת לזמן מה הם עוזבים את הדירה כדי לנשום קצת את הטבע מקרוב.

שאלנו אותם איך תמיד יש להם את הציוד הטוב ביותר לטיולים? ואיך אפשר לסייע למי שנתקעו בלי אוהל טוב או ציוד טיולים אחר ברגע האחרון? התשובה שהתגלתה לנו גרמה לנו להבין שיש דרך פשוטה ביותר שתאפשר לכם להשיג אוהל ברגע.

 

רוצים לעלות לטיול בצפון אבל אין לכם אוהל טוב? כדאי שתיישמו את השלב ה – 1

אם אתם זקוקים לאוהל איכותי לזמן קצר, אתם יכולים פשוט ליצור קשר עם חברה שמאפשרת לבצע הליך של השכרת אוהלים לטיולים. יש לא מעט חברות כאלה שיש ברשותן ציוד איכותי במצב טוב שרק מחכה שמישהו ייקח אותו קצת לטבע. ראוי לציין כי במרבית המקרים, החברות הללו מציעות כל מיני פריטי ציוד ולא רק אוהל, למשל:

  • שקי שינה
  • תאורה לטיולים
  • גנרטורים ועוד

 

רוצים לעלות לטיול בצפון אבל אין לכם אוהל טוב? כדאי שתיישמו את השלב ה – 2

בשלב השני עליכם לערוך בירור מקיף אודות חברה מסוימת שגיליתם שהיא מציעה שירותי השכרה של אוהלים. שכן, יש לא מעט חברות כאלו ואתם צריכים להיות בטוחים שאתם פונים אל חברה איכותית שמספקת לכם את הציוד הטוב ביותר.

 

בחירה נכונה תאפשר לכם לישון טוב בלילה

בחרנו להתעכב מעט על בחירה נכונה בחברה להשכרת אוהלים. שכן, כמה מאלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו בפנינו שהם פנו בהתחלה אל חברה אקראית להשכרת ציוד מבלי שהם ביררו אודותיה פרטים. כך שבסופו של דבר הם גילו כל מיני פגמים באוהלים.

מישהי אחת אמרה שקיבלה אוהל עם חורים שנכנסו דרכו מזיקים. אחר אמר שקיבל אוהל שאמור היה להיות עמיד לגשם והתגלה כלא עמיד בעליל.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת איך תוכלו לעלות לצפון לטיול של 10 ימים גם אם אין לכם אוהל טוב זמין בבית. כעת, כשיש לכם את המידע, נותר לכם רק ליישם אותו.

השכרת אוהלים

אולי תאהבו גם את: