איך לשמור על הבית נקי כשמארחים בגינה

אם אתם אוהבים לארח, אתם כבר מכירים את כאב הראש שמגיע אחרי הארוחה – לסדר ולנקות הכל. גם כשמארחים בגינה הבית יכול להתלכלך מאוד! איך אפשר להימנע מזה? כך תוכלו ליהנות מאירוח מושלם ומהנה לאורחים שלכם וגם לשמור על הבית שלכם נקי – כל התשובות במדריך הבא.

 

אירוח וניקיון לא תמיד הולכים ביחד

בני אדם הם לא היצורים הכי מסודרים בעולם, כפי שכולנו יודעים טוב מאוד. זה טבעי לגמרי שאחרי ארוחה משפחתית גדולה או מפגש חברים יישאר מעט לכלוך. אבל בעזרת כמה טיפים פשוטים תוכלו לשמור על הבית נקי כשאתם מארחים אנשים בגינה שלכם. שתי תוספות משמעותיות יעשו את העבודה: אחת היא הוספת מטבח בגינה כך שכל הלכלוך יישאר בחוץ ולא יכנס לתוך הבית פנימה, והתוספת השנייה היא הוספת פחי אשפה בגינה כך שיהיה קל יותר לשמור על הכל מסודר ונעים.

 

מטבח בגינה

מטבח בגינה עוזר שכל הבלאגן של אירוח יישאר רק בחוץ ולא יכנס לתוך הבית פנימה. מטבח בגינה כולל בדרך כלל גריל או מנגל, מקרר קטן, משטח עבודה וכיור. כך אפר להכין את האוכל בגינה מא' ועד ת', ולא צריך להסתבך עם לסחוב דברים מתוך הבית. באמצעות התקנת מטבח בגינה האירוע כולו יהיה רק בגינה, ולא יגלוש לתוך הבית.

למטבח גינה יש משטח עבודה מאוד נוח לניקיון, שממש דומה למשטחים שיש בתוך הבית. בנוסף, התקנת כיור בגינה מסייעת מאוד לשמור על ניקיון. אחרי הבישול אפשר לשטוף את משטח העבודה מיד, ולא צריך להסתבך עם מטליות שצריך להביא מתוך הבית. התקנת מטבח בגינה עוזרת לשמור על בית נקי בעת האירוח.

 

פחי אשפה נגישים

אם אתם אוהבים לארח אנשים בגינה שלכם מומלץ מאוד שיהיו לכם בגינה פחי אשפה מעוצבים ונגישים. כך, האוחים שלכם יבינו באופן טבעי שמצופה מהם להשאיר נקי אחריהם, ולא תצטרכו להתרוצץ ולנקות אחריהם. ניתן למצוא כיום פחי אשפה מותאמים לגינות כך שהם יעמדו בפגעי מזג האוויר ויתאימו לעיצוב הגינה.

באמצעות התקנת פחי אשפה בגינה תוכלו לסדר ולנקות בקלילות תוך כדי האירוע, מבלי להיכנס לתוך הבית כשאתם נושאים זבל ולכלוך. כך תשמרו על הגינה שלכם נקיה, והבית יהיה מבריק משום שהאירוע כולו יהיה בגינה מא' ועד ת'.

 

כך תוכלו להנות מכל אירוח מבלי לטבוע בבלגן

לסיכום, כולנו אוהבים לארח ולהזמין אלינו הביתה חברים טובים ובני משפחה. הרבה פעמים האירוח בגינה הביתית יכלול אוכל או בישול ביחד של "על האש". כדי לשמור על הגינה נקיה ולהימנע מהכנסת הלכלוך הביתה מומלץ להיעזר במטבח לגינה ובפחי אשפה לגינה. מטבח לגינה יכלול גם כיור ויאפשר ניקיון מהיר של עמדת ההכנה, ופחי אשפה יגרמו לחוויית הניקיון להיות קלילה ומהירה.

 

מטבח בגינה

אולי תאהבו גם את: