רעיונות מקוריים ליום הולדת

בשנים האחרונות חגיגת ימי הולדת הפכו לאירועים חווייתיים ומיוחדים שהולכים מעבר להתכנסות של כמה חברים טובים, ארוחה טובה או עוגה טעימה. היום, מי שחוגג יום הולדת מחפש אטרקציות ייחודיות לשלב בתוך המסיבה. אז אם אתם חוגגים יום הולדת בקרוב, המשיכו לקרוא כדי למצוא כמה רעיונות יוצאות דופן ליום הגדול שלכם.

 

מופע סטנד – אפ בבית

כולם אוהבים להיות קלילים ולצחוק המון, אך בשגרת היום יום שלנו יחסית קשה למצוא את הרגעים המצחיקים. טרנד חם לחגיגות יום הולדת כולל סטנדאפיסט שמתמחה בלהפוך כל דבר שגרתי ובנאלי לבדיחה מצליחה שלא תשאיר אף אחד אדיש. המופע סטנד- אפ מאיר את עיני החוגגים והאורחים והופכים את השגרה ואת הרגעים ההזויים למושאי הבדיחות שיגרמו לכולם לצחוק במשך שעות. אם לא רוצים לצחוק על שגרת היום יום, אלא להתעסק יותר בכלת או חתן השמחה – ניתן להתאים את המופע לגילו, לבן או בת הזוג, לילדים או לעיסוקו. כך או כך, לא סטנדאפיסט טוב לא ישאיר אף עין יבשה.

 

סדנת בישול או אפיה

סדנת בישול ואפייה לחגיגת יום ההולדת מביא איתו יתרונות רבים. ראשית, סדנה זו יכולה לחסוך התעסקות רבה באוכל לאורחים או למשפחה, כמו גם עיסוק והפעלת הילדים. בסדנת זו, כל האורחים ללא יוצא מן הכלל נמצאים במטבח ועוזרים אחד לשני (במיוחד לשף המקצועי) להרכיב מנות איכותית וטעימות מההתחלה ועד הצלחות. כמובן, החוגגים או האורחים הם קטנים, ניתן להכניס תחרויות ופרסים יחד עם הכנת האוכל, אך בהחלט לא חובה כי ההתעסקות באוכל בהחלט מספיקה. בנוסף, מומלץ לבחור את השף שמעביר את הסדנה ואת האוכל שאותו תבשלו בהתאם לגילם של כלת או חתן השמחה, ולנסות להתאים את המנות לרגישויות אוכל של כולם.

 

וילה לכמה לילות

אם השנה אתם רוצים להתרחק קצת משגרת החיים היומיומית, קחו את החברים הקרובים, הרחיקו, ותשכרו וילה לפחות ליומיים. הווילות כוללות בדרך כלל מקום אירוח גדול גם בפנים וגם בחוץ, שמותאם לקבוצות בגדלים שונים. בנוסף, ברובם ניתן למצוא בריכות (בריכה מחוממת לחורף), ג'קוזי, שולחנות משחקים, מסכים גדולים ועוד לפעילויות שונות. השילוב הזה נותן את ההזדמנות לחוות מגוון רחב מאוד של אטרקציות, והופך את היום הולדת למיוחדת ובלתי נשכחת.

 

סדנת ריקודים

אם החבורה שלכם אנשים עם מרץ ואנרגיות, מומלץ להזמין סדנת ריקוד לחגיגת יום ההולדת שלכם. סדנה זו היא ייחודית, כיפית ובלתי נשכחת, וכמובן מתאימה לגילאים שונים. ישנם המון סוגים של סדנאות ריקוד, בין אם זה ריקוד על עמוד, ריקודי היפ- הופ, ריקודי בטן, דאנס, או ריקוד חופשי. ישנם גם ריקודים סלוניים ולטיניים כמו טנגו, סלואו, ואלס או סלסה. המורים שמעבירים את השיעורים מנסים להתאים את הסדנה בהתאם לרצונות של המשתתפים.

אולי תאהבו גם את:

יום הולדת 10
רעיונות ליום הולדת 10

חגיגות יום הולדת 10 מסמלות הן עבור הילדים והן עבור ההורים גיל משמעותי, המסכם את העשור הראשון בחייהם של הילדים, שבו הם למדו, גדלו והתפתחו.

קרא עוד »