האם קיימות סדנאות מעניינות לבני נוער?

אירועים שנועדו לבני נוער הם מעט מאתגרים יותר מאירועים שנועדו לילדים, שכן לרוב סף הגירוי של בני הנוער יהיה גבוה יותר, ולא תמיד ניתן יהיה להשיג את הקשב והריכוז שלהם בכל אירוע. בדיוק לשם כך ישנן סדנאות שיוכלו להתאים גם לאירועים עבור בני נוער, שיוכלו להפיק הנאה ותועלת מהן ולדבר על האירוע עוד זמן רב!

 

אילו סדנאות מעניינות קיימות לבני נוער?

סדנאות "עשה זאת בעצמך"

אחת הסדנאות הכיפיות והמקוריות ביותר, שיוכלו להתאים גם לילדים וגם לבני נוער, אלו סדנאות "עשה זאת בעצמך". בסדנאות אלו, כפי ששמן מרמז לנו, המטרה היא ליצור בכוחות עצמנו יצירות ואביזרים שונים, שלרוב הם יוכלו גם להיות שימושיים באופן יום יומי.

כך למשל ניתן לבצע סדנת "עשה זאת בעצמך" לפיסול בחימר, סדנה להכנת אביזרים לגאדג'טים טכנולוגיים כמו כיסויים מגניבים לפלאפון או תיק קטן לנשיאת אוזניות, סדנה להכנת אקססוריז כמו צמידים, שרשראות ועגילים – ובעצם יצירה של כל מוצר שתוכלו לחשוב עליו (כמובן, כזה שלא דובר מיומנות מקצועית או עלויות גבוהות מדי בייצור שלהם).

 

סדנאות בישול

רעיון נוסף לסדנה כיפית ומגבשת היא סדנת בישול – שממנה אף אחד לא ייצא רעב! בסדנת הבישול תוכלו ללמוד להכין מגוון מאכלים טעימים ומגרים, לפי הקונספט שאתם בוחרים (בישול תאילנדי, בישול יפני, בישול איטלקי, בישול צרפתי ועוד).

את המאכלים שתכינו אתם כמובן גם תאכלו, וכך נוצרת חוויה מיוחדת במינה של אירוע כיפי ומגבש. סדנאות בישול מתאימות גם לקבוצות גדולות וגם לקבוצות קטנות יותר, וכאמור תוכלו לבחור לבשל כל סוג של מאכלים שתרצו!

 

תחרויות קבוצתיות

אמנם לא מדובר על סדנה של ממש, אבל לא ניתן לדבר על פעילויות מעניינות שבני נוער אוהבים מבלי להזכיר תחרויות קבוצתיות. תחרויות קבוצתיות אלו יכולות לכלול משחקים קבוצתיים כמו פיינטבול או אייר-סופט, משחקים של מציאות מדומה שמאפשרים גם תחרות קבוצתית ועוד.

תחרויות קבוצתיות מתאימות לבני נוער שמעוניינים לשחרר קצת מתחים ולהגביר את האדרנלין בגוף – אך כמובן שיש להישמע להוראות הבטיחות של מפעיל התחרות כדי להימנע מפציעות ופגיעות מיותרות.

 

היכן ניתן למצוא רעיונות נוספים להפעלות וסדנאות לאירועים ולימי הולדת?

אם אתם עדיין מחפשים רעיונות מקוריים לאירועים או ימי הולדת, תוכלו להיכנס לאתר האינטרנט של הסטייליסט ואושיית הרשת לאון שניידרובסקי, שם ישנו מגוון רחב של הפעלות ואטרקציות שתוכלו להזמין לאירוע שלכם כדי לגרום לו להיות אירוע בלתי נשכח.

אחת מהאטרקציות הכיפיות והמצחיקות ביותר שתוכלו למצוא באתר של לאון היא כמובן הזמנתו של לאון עצמו למסיבת יום ההולדת או לאירוע שלכם. לאון יוכל לשמש כמנחה האירוע, לבצע הפעלות שונות בתחומי הסטיילינג והלייף סטייל, ולדאוג לכך שכל אורח או אורחת באירוע ייצאו ממנו עם חיוך על השפתיים!

 

סדנה על צמחים

אולי תאהבו גם את:

יום הולדת
רעיונות מקוריים ליום הולדת

בשנים האחרונות חגיגת ימי הולדת הפכו לאירועים חווייתיים ומיוחדים שהולכים מעבר להתכנסות של כמה חברים טובים, ארוחה טובה או עוגה טעימה. היום, מי שחוגג יום

קרא עוד »
יום הולדת 10
רעיונות ליום הולדת 10

חגיגות יום הולדת 10 מסמלות הן עבור הילדים והן עבור ההורים גיל משמעותי, המסכם את העשור הראשון בחייהם של הילדים, שבו הם למדו, גדלו והתפתחו.

קרא עוד »