רעיונות ליום הולדת 10

חגיגות יום הולדת 10 מסמלות הן עבור הילדים והן עבור ההורים גיל משמעותי, המסכם את העשור הראשון בחייהם של הילדים, שבו הם למדו, גדלו והתפתחו. לכן, מצופה שלאחר 9 שנים של חגיגות רגילות, חגיגת יום הולדת 10 יהיה משהו יותר מושקע וגרנדיוזי. כאן תוכלו למצוא מספר רעיונות מיוחדות לחגיגת יום הולדת עשר, שניתן ואף רצוי להזמין את כל החברים מהכיתה.

 

יום הולדת תוכניות ריאליטי

אין ספק שלקראת גיל עשר ילדים מפתחים חוש תחרותי, מאחר שהם נחשפים להרבה מאוד תוכניות ריאליטי בסגנון "המירוץ למיליון" או "הישרדות". לכן, אחת הפעילויות המצליחות בימי הולדת בגילאים אלה מבוססות עליהן. ניתן ליצור תפאורה מתאימה, שלטים של המירוץ למיליון או לפידים או בנדנות שיתאימו לסגנון הישרדות.

מבחינת הפעילויות, ניתן לחלק את הילדים למספר קבוצות קטנות, ולערוך ביניהם מספר מחשקים. למשל – תחרות קפיצה בשק בהם הילדים צריכים לחצות מסלול כשהם בתוך שק, פתירת פאזל, התרת קשרים, או משחק בסגנון "מצא את המטמון" שיחד עם מספר רמזים מוצאים מפתח לפתיחת תיבה עם הפתעות.

 

יום הולדת קונדיטוריה

משהו בלתי נפרד בכל חגיגות ימי הולדת, בכל גיל שהוא זה העוגה, הרי אין באמת חגיגה בלי עוגה! ולכן, רעיון מעניין נוסף לחגיגות יום הולדת 10 היא פעילות קונדיטורית. במסגרת פעילות זו, יוכלו כל אחד מהאורחים (כולל המבוגרים) לקבל עוגה פשוטה, לא מקושטת ולהשתמש בקרמים, סוכריות, ושוקולדים שונים המפוזרים על השולחן על מנת לקשט אותה. ניתן להרחיב את הפעילות ולבקש מהילדים לקשט את העוגה שלהם לילד אחר שנמצא במסיבה, וכך לעודד וללמד את הילדים בחשיבות ערך הנתינה.

 

מסיבת ריקודים ו"לא נפסיק לשיר"

מסיבת "לא נפסיק לשיר" מבוססת על אחת מתוכניות הטלוויזיה המצליחות ביותר של ישראל וכוללת אלמנטים מוזיקליים וריקודים. ניתן לחלק את הילדים לשתי קבוצות שמטרתן לנצח זו את זו במגוון משחקים הקשורים למוזיקה.

בין היתר ניתן לבקש מהילדים לזהות שיר על ידי המנגינה שלה, להשמיע להם שיר ולבקש מהם לנחש מיהו הזמר, וגם לבקש מהם לשיר שירים הכוללים מילה מסוימת. ניתן לפתח את הקונספט המוזיקלי על ידי הוספת מספר משחקי ריקודים. למשל, אפשר לבקש מכל ילד בנפרד להמציא תנועת ריקוד לחלק משיר עד שבסופו של דבר כשמחברים את התנועות יחדיו, נוצר כוריאוגרפיה לשיר שלם.

כל המשחקים האלו רותמים את הילדים לשיתוף פעולה עם חברי הקבוצה שלהם, ומעלה את האנרגיות.

הרעיונות למסיבת יום הולדת 10 שצוינו כאן הם אולטימטיביים לציון גיל דו ספרתי בפעם הראשונה. ההפעלות מגייסות את הילדים ומעודדות אותם לשתף פעולה אחד עם השנייה, כמו גם מעוררות את חשיבות הנתינה והאכפתיות אחד כלפי השני. אתם יכולים לאמץ רעיון אחד או יותר, ולפתח מסיבה מיוחדת במינה שאתם, ילדיכם, וחבריהם לכיתה לא ישכחו בשנים הקרובות.

אולי תאהבו גם את:

יום הולדת
רעיונות מקוריים ליום הולדת

בשנים האחרונות חגיגת ימי הולדת הפכו לאירועים חווייתיים ומיוחדים שהולכים מעבר להתכנסות של כמה חברים טובים, ארוחה טובה או עוגה טעימה. היום, מי שחוגג יום

קרא עוד »