קייטרינג בשרי לאירועים – מה הכי טוב?

בשנים האחרונות, אנשים החלו לעבור מקייטרינג שעיקרו חלבי או הפרווה לקייטרינג המציע אוכל בשרי. קיימים שלל אפשרויות לארוחות בשריות להגשה באירועים שונים – מבר מצווה, לאירועי ימי הולדת, חתונות או אירועים אחרים. בין היתרונות הרבים של קייטרינג בשרי לאירועים, ישנה העובדה שאוכל מסוג זה מתאים לדוכני מזון, כך שאם אתם מתכננים אירוע בזמן הקרוב ואתם אוהבי בשר – דוכני מזון עם מנות בשריות זה בהחלט הבחירה הנכונה. כאן תוכלו למצוא מספר רעיונות למנות בשריות מוצלחות וכדאיות לאירוע הבא שלכם.

 

קייטרינג בשרי לאירועים

דוכן עראייס

עראייס, אשר מגיע מהמטבח הערבי הינו מנה פיתה או בגט שממולאים בבשר טלה שמכינים על הגריל. זה מנה עסיסית, מלאה בטעמי בשר ושומן איכותיים, שלצידם ניתן למצוא טחינה, ירקות סלט כרוב, וחמוצים. העראייס מתאים גם לרגישים לגלוטן מכיוון שניתן לבקש מחברת הקייטרינג להכין את המנה גם בפיתה ללא גלוטן. מנה זו קלאסית לאירועים כי זה אחד המנות שנוח לאכול הן בעמידה והן בישיבה, ללא צורך בסכו"ם כמו מנות בשריות אחרות שדורשות ישיבה סביב שולחן ערוך.

 

דוכן קבב

אחד הארוחות הבשריות הטעימים ביותר ואהובות על ידי הרבה מאוד אנשים זה הקבב. חברות קייטרינג יכולות לעצב דוכן שיציע קבבים קטנים או גדולים מתובלים היטב, על האש או על הפלנצ'ה, אשר יהיו מוגשים על שיפודי עץ יחד עם ירקות, ועם מעט טחינה מעל. בנוסף, יכולה חברת הקייטרינג להציע את המנה בפיתה, או בצלחת לצד תוספות כמו תפוח אדמה אפוי, צ'יפס מטוגן ועוד.

 

קייטרינג בשרי לאירועים – בר המבורגרים

כמו הקבב, גם דוכן המבורגרים זה אופציה מעולה לקייטרינג בשרי. כשקציצת ההמבורגר מבושלת באופן איכותי ומקצועי, הוא טעים במיוחד ומהר מאוד הוא הופך מ"אוכל רחוב" למאכל שניתן לקבל במסעדות בשריות יוקרתיות. בדרך כלל באירועים עגלות ההמבורגרים מעוצבים ברמה גבוהה מאוד, וכוללים את הדברים ההכרחיים כדי להעניק לסועדים מנה כמו במסעדות. לצד ההמבורגר בדרגת עשיה לבחירת הסועדים, ניתן לבחור תוספות שונות כמו צ'יפס רגיל, צ'יפס בטטה, או טבעות בצל.

 

בשר מעושן פרוס

אופציה נוספת זה דוכן פריסת מעושנים שהוא אחד מהדוכנים הפופולאריים באירועים ובחברות קייטרינג בשריות. כל התהליך מההתחלה עד הסוף מתבצעת במקום – הדלקת המעשנה, הבישול עצמו (והריח שלא ניתן להתעלם ממנו), ולאחר מכן גם פריסת הבשר מתרחש לעיני האורחים. זהו אחד המאכלים שלא ניתן להימנע מלטעום, שפותח את התאבון וגורם לכולם לחזור פעם אחר פעם לאותו הדוכן.

לסיכום, מעבר לשירות הסבלני, המנומס והמקצועי שצריכים להיות מצד חברות הקייטרינג, חשוב מאוד שהמופע החזותי של המאכלים יהיו מרשימים ביותר. החל מהציוד (מעשנה, גריל, צלחות, אופן הגשה ועוד) ועד לחומרי גלם טריים ואיכותיים, הכל יחד צריך ליצור מנות שמושכות את העין ומזמינות את האורחים להנות מהאוכל.

אולי תאהבו גם את: