אילו סוגי עגלות מזון לאירועים יש?

בשנים האחרונות עגלות מזון נהיו אטרקציות מרכזיות במסיבות ימי הולדת, או אירועים באופן כללי. עגלות המזון עובדים באופן כזה שהאורחים מגיעים לעגלה, בוחרים מנה מוכנה מתוכה, או מבקשים מהשף מנה באופן מיוחד, מבלי שיצטרכו לחכות. לכן, עגלות המזון לרוב כוללים "אוכל מהיר", המתאימים לאירועים רבים. אם אתם צפויים לארח אירוע בקרוב, לפניכם תוכלו למצוא מספר סוגי עגלות מזון שתוכלו לשריין.

 

עגלת המבורגרים

אין ספק שהמבורגרים הם אחד המאכלים המהירים הקלאסיים והאהובים ביותר, אך כשקציצת ההמבורגר נעשה באופן מקצועי, הוא טעים במיוחד וכבר שוכחים שהוא "פאסט פוד". עגלות המבורגרים בדרך כלל מעוצבים ברמה גבוהה, וניתן למצוא בהם את כל הדברים ההכרחיים כדי לתת לאורחים מנת המבורגר שלא נופלת ממסעדת בשרים איכותית. מעבר להמבורגר איכותי בדרגת עשיה לבחירתכם, תוכלו למצוא גם טבעות בצל, צ'יפס, או צ'יפס בטטה, שהולכים מצוין עם ההמבורגר.

 

עגלה של אוכל מקסיקני

המטבח המקסיקני הוא מטבח שמקבל יותר ויותר מקום כיום באירועים. האוכל המקסיקני כולל מנות רבות, ויכול להתאים לכל סוגי האורחים – החל מילדים ועד למבוגרים שאוהבים מנות פיקנטיות. ניתן למצוא מספר אופציות למנות בעגלה, ביניהם נאצ'וס, צ'ילי קון קרנה, טורטיות, טאקוס, או אנצ'ילדה, כמובן דיפ גוואקמולה וסלסה עגבניות. ברוב המנות, האורחים יכולים למלא ולהכין את הצלחת לבדם, או אילו לבקש מהשף להכין מנה עבורם.

 

דוכן קרפ צרפתי

בזירת הקינוחים, דוכן קרפ צרפתי בהחלט יכול לגנוב את ההצגה עם הניחוח המתוק שהוא מביא איתו. הקרפ צרפתי הוא הגרסה הצרפתית לפנקייק, שמורחים לתוכו ממרחים מתוקים עם תוספות רבות. בדוכן הקרפ ניתן יהיה לראות מישהו מכין את הקרפ לעיני האורחים, כאשר כל אחד מהם בוחר באופן אישי מה למלא בתוכו.

בין היתר כל אורח יכול לבחור בין שוקולד לבן או חלב, נוטלה, חמאת בוטנים, ממרח לוטוס, או ממרח מרשמלו, ולבחור תוספות כמו קוקוס, אגוזים, שקדים, עוגיות אוריאו, פקאנים מסוכרים, סוכריות, וכן פירות כמו בננות, תותים או שברי קוקוס.

 

עגלת גלידה אמריקאית

כמו שקינוחים הם חלק בלתי נפרד מאירועים או ארוחות באופן כללי, כך עגלת גלידה היא חלק בלתי נפרד מאירועים שמתרחשים בקיץ. בנוסף לגלידה האמריקאית שבדרך כלל מגיעה בטעמים שוקולד בלגי או וניל צרפתי, ניתן להזמין באופן ספציפי טעמים מיוחדים כמו פיסטוק, קפה, או טעמים ייחודיים אחרים שהאורחים יאהבו.

כמובן שכל אורח יכול לבחור אם הוא מעדיף לאכול את הקינוח בגביע או בכוס, ולבחור תוספת מתוקה כמו קוקוס, סוכריות, פקאנים, שערות סבתא, או אפילו להוסיף מעט סירופ מייפל, סירופ שוקולד, או סירופ פירות יער.

כמובן שישנם עוד הרבה מאוד סוגים של עגלות מזון שמתאימות לאירועים שונים. מומלץ להתחשב בגיל הממוצע של האורחים, על מנת שכולם יוכלו להנות מעגלות המזון ומהאוכל המוצע בהם.

אולי תאהבו גם את: