דוכני מזון ליום הולדת מתאימים לפי גיל

דוכני מזון באירועים בהחלט משדרגים כל אירוע לחוויה טובה וטעימה במיוחד. אך יש לקחת בחשבון שלא כל סוגי המאכלים מתאימים לכל הגילאים. לכן, הכנו עבורכם מספר רעיונות לדוכני מזון ליום הולדת עבור חגיגות ימי הולדת לשכבות הגילאים – ילדים, נערים, ומבוגרים.

 

דוכני מזון ליום הולדת לילדים

אין ספק שיש המון סוגים של דוכני אוכל המתאימים למסיבות ימי ההולדת של ילדים. אחד הרעיונות שלא יאכזבו אף ילד זה דוכן נקניקיות. מאז ומתמיד, מאכל זה נוכח מאוד הן ברחובות, הן בלונה פארקים, וכמובן במסיבות ימי הולדת של ילדים. מנה זו נחשבת בדרך כלל כמנה עיקרית באירועי ימי ההולדת, כאשר כל ילד אוכל בין מנה אחת או שתיים.

כמובן שלצד העוגה ביום ההולדת נדרש קינוח נוסף, ודוכן מפל שוקולד יכול בהחלט לשמח את הילדים. שוקולד הוא אחד המאכלים האהובים על כולם, אך בפרט על הילדים מכיוון שהמפל הופך לאחת האטרקציות המרכזיות במסיבה. הילדים מקבלים מקל מלא בפירות, מרשמלו, פנקייק, או סוכריות גומי, ויכולים באופן עצמאי לטבול אותם במפל שוקולד חלב או שוקולד לבן. דוכן מפל השוקולד נותן לילדים חוויה כיפית, אישית, וגם טעימה במיוחד!

 

דוכני מזון למתבגרים

ככל שהגילאים עולים, הצורך במזון טוב ואיכותי בחגיגות ימי הולדת גדלים. עבור המתבגרים, האוכל הוא משהו שלא ניתן לוותר עליו, והוא מהווה האטרקציה המרכזית של מסיבות ימי ההולדת.

אחד המאכלים האהובים על הצעירים הישראלים זה ללא ספק פיתה עם פלאפל או שווארמה, וזה גם אחד הדוכנים הפופולאריים ביותר למסיבות ימי ההולדת של מתבגרים. עם פיתות טריות, כדורי פלאפל, ירקות, סלט מלפפונים ותוספת של טחינה, אין אחד או אחת שיישארו רעבים במסיבה. כמובן שליד המנה העיקרית ניתן להוסיף גם צ'יפס מטוגן.

כשעוברים לשלב הקינוחים, דוכן של קרפים יכול להיות רעיון מצוין. כל אחד מחליט אם הוא רוצה למלא את הקרפ עם נוטלה, שוקולד לבן, לוטוס, חמאת בוטנים ולהוסיף תוספות כמו קוקוס, מרשמלו, עוגיות אוריאו, או פירות כמו בננות או תותים.

 

דוכני מזון למבוגרים

כאשר מדברים על דוכני מזון לימי הולדת לגילאי מבוגרים, אנו מדברים על מאכלים בעלי אופי שונה. רעיון ייחודי שתמיד מוצלח במסיבות ימי הולדת של מבוגרים זה דוכן מזון של פיצה בטבון.

דוכן זה גם מתקבל כאטרקציה בפני עצמה מכיוון שניתן לראות את הטבחים מכינים ומקפיצים את הבצק באוויר, ובוחרים באופן אישי את התוספות לפיצה. רעיון נוסף שמבוגרים אוהבים זה דוכן סושי, כאשר רואים את השף מרכיב את הסושי שכל אחד בחר לעצמו. לטאצ' הסופי, ניתן להזמין למבוגרים עמדת קוקטיילים ושתייה קרה. הברמנים מרכיבים קוקטיילים בהתאם לטעם האישי של האורח.

לסיכום, אין ספק שדוכני המזון מהווים פתרון קולינרי איכותי למסיבות ימי ההולדת, אך חשוב מאוד להתאים את סוג המאכלים המוצעים לגיל החוגגים והמוזמנים.

אולי תאהבו גם את: