אילו כישורים יש לקוסמים בהשוואה לאמני חושים?

אחת השאלות הנפוצות ביותר שנשאלות בקרב אנשים שמגיעים להופעות של אמן חושים וקוסם היא "אז מה בעצם הכישורים שלו?". לאחרונה אנחנו שומעים את השאלה הזו יותר ויותר. לכן, החלטנו להרים את הכפפה ולערוך השוואה בין הכישורים שיש לקוסמים לבין אלו שיש לאמני חושים. רוצים לדעת מה הממצאים שמצאנו? כדאי שתקראו את השורות הבאות.

 

חוש שישי לעומת זריזות ידיים

סביר להניח שראיתם מתישהו אמן חושים או קוסם שמבצע תרגיל ושאלתם את עצמכם בקול: "איך הוא עושה את זה?" אז בחרנו להתמקד בתוכן של השאלה הזו. למרות שזה יכול להיראות לכם אחרת, כדאי שתדעו שלכל אחד מהם יש כישורים שונים. אמן חושים מבצע את התרגילים שלו תוך שימוש ביכולת שנקראת "החוש השישי". כלומר, יש לו את האפשרות לבצע את התרגילים הבאים בגלל שיש לו יכולת ייחודית:

  • הזזת חפצים ממקום למקום מבלי לגעת בהם כלל
  • קריאת מחשבות ועוד

בזמן שקוסם יכול לבצע את התרגילים הבאים תוך שימוש בזריזות ידיים:

  • הזזת חפצים ממקום למקום מבלי לגעת בהם (כביכול)
  • מציאת קלף נבחר מתוך חפיסה ועוד

כך שבעצם אפשר לומר שאמן חושים מבצע את התרגילים שלו מבלי "לעבוד" על אנשים, בזמן שקוסם עובד עליכם בעיניים.

 

ביטחון עצמי

לאמן חושים יש ביטחון עצמי ברמה גבוהה הרבה יותר מאשר לקוסם. למעשה, אמן חושים חייב שיהיה לו ביטחון עצמי רב כדי שהוא יוכל לבצע את התרגילים המיוחדים שנכתבו לעיל. קוסם לעומת זאת, צריך לבצע את התרגילים תוך שימוש בזריזות ידיים, דבר שעשוי לא פעם "ליפול לו מבין האצבעות". כלומר, קוסמים מוצאים את עצמם לא פעם טועים בקסמים, כך שהקהל יודע איך הם מבצעים אותם.

זו הסיבה שלא פעם, יש לקוסמים ביטחון עצמי נמוך יותר מאשר לאמני חושים. פשוט כי הם מוצאים את עצמם חוששים שמא יעשו טעות במהלך המופע ויגרמו לקהל לצחוק (ולא מהסיבות הנכונות).  רוצים לראות אמן חושים עם ביטחון עצמי גבוה שמבצע תרגילים ברמה גבוהה? אז תיכנסו לקישור הבא: https://yaron-mind.co.il.

 

יכולת להופיע בפני קהלים שונים לעומת קהל מסוים

אמני חושים ידועים כאמנים שיכולים להופיע בפני קהלים שונים בגילאים שונים. הסיבה לכך היא שתוכן המופע שלהם מתאים לכל אחד, ילדים, בני נוער, צעירים, מבוגרים וקשישים. לעומת זאת,  קוסמים ברוב המקרים מתאימים לקהל יעד מסוים.

אתם לא תראו למשל קוסם ילדים שמופיע בפני מבוגרים. הקסמים שמועברים בהופעה של ילדים לא מתאימים כלל וכלל להופעה של מבוגרים. לכן, אפשר לומר שלאמן חושים יש את הכישורים להופיע בפני גילאים משתנים.

 

לסיכום

אלו היו הכישורים שיש לקוסמים בהשוואה לאמני חושים. עכשיו כשאתם יודעים את כל הפרטים החשובים בנושא, אתם יכולים לראות מופע של כל אחד מהם ולראות מקרוב את הכישורים הללו.

קוסמים

אולי תאהבו גם את: